niedziela, 16 czerwca 2013

Sunday








Przez te kilka dni nie znalazłam czasu żeby zajrzeć na bloga. W dodatku dopadła mnie alergia, nie miałam wyjścia i musiałam wziąć leki, których tak bardzo nienawidzę, bo nie jestem w stanie normalnie po nich funkcjonować :// Na szczęście powoli dochodzę do siebie.
Od środy nie wydarzyło się nic ciekawego o czym chciałabym tu napisać, jedynie może uda mi się w wakacje trochę popracować, byłabym strasznie szczęśliwa, trochę kaski zawsze się przyda :3
Z racji, że jutro mam wolne, pośpię sobie dłużej, może wybiorę się do Gryfic, ale to jeszcze nic pewnego.
Tymczasem idę poćwiczyć :3
Udanego tygodnia ;*

6 komentarzy:

  1. conversyy <3 tez bym chciala znalezc jakas prace na wakacje. kaska na ciuchy i wypady za miasto zzawsze sie przyda.




    wpadnij do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do współpracy wszystkie Panie lubiące dobre kosmetyki :)
    www.oriflame.pl/recruits/online-registration.jhtml?sponsor=1704840
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na rozdanie http://daquerreblog.blogspot.com/2013/06/drugie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)