wtorek, 31 grudnia 2013

Happy New Year !;*


Tak wiele się działo w tym roku, brakuje słów by móc to wszystko opisać. Pierwszy raz w życiu poszłam do pracy i zrozumiałam co znaczą ciężko zarobione pieniądze. Przez ostatnie dwanaście miesięcy łzy były moim stałym towarzyszem. Zdarzały się problemy i rozczarowania, które wiele mnie nauczyły. Poznałam kilka ważnych dla mnie osób. Po raz kolejny uświadomiłam sobie, że nic nie dzieje się bez powodu. Oczywiście nie brakowało wspaniałych chwil, które na długo zapadną w mojej pamięci, w szczególności kilka ostatnich miesięcy..
Jestem pewna, że przyszły rok przewróci moje życie do góry nogami, ale właśnie na to czekam z niecierpliwością. Z początkiem stycznia zaczynam nowe, lepsze życie. Wierzę, że uda mi się dopiąć swego i zrealizować marzenia, które od dawna zalegały gdzieś na boku. W końcu nie ma rzeczy niemożliwych, prawda :)?
Ostatni raz przesłucham całą płytę Tinie Tempah i obejrzę zdjęcia z całego roku, które w ułamku sekundy wywołują łzy w moich oczach. Niedługo czas na szykowanie i można wyruszać na zabawę :D!
Szczęśliwego Nowego Roku Myszki !;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze mile widziane :)