sobota, 7 grudnia 2013

winter


Kolejny miesiąc za nami, coraz bliżej święta, sylwester, studniówka i wiele innych rzeczy. Sukienka już jest, więc pozostało mi tylko kupić buty i dodatki.
Zima w końcu dała o sobie znać, wystarczył jeden dzień żeby zrobiło się biało, Ksawery już się trochę uspokoił, nieźle szalał w ostatnich dniach. Na ulicach nie ma światła, jedyne co widzę z okna to kilka przerażających świeczek na cmentarzu O.o Wyglądają jak oczy.. O.o
Niecałe trzy tygodnie do świąt, już nie mogę się doczekać, zapachu choinki i jedzonka, tak jedzonka *.* Byle w tym roku nie poszło w boki :P:P
Poza tym u mnie niewiele się zmieniło, próbną maturę mam już za sobą. Nie było aż tak źle, ale na samą myśl o maju nadal przechodzą po mnie ciarki. Teraz czeka na mnie stos książek, które muszę w miarę dzisiaj ogarnąć.
EDIT. Cudownie, w końcu zrobiło się jasno na ulicy *.* Koniec z ciemnością xd




3 komentarze:

  1. cudne zdjecia, sliczne dekoracja na oknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne foty, pochwal się zdjęciami sukienki :D

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)