sobota, 22 listopada 2014

Saturday `na chwilę`



Nie potrafię wytłumaczyć sobie dlaczego tu wracam. Nie potrafię nawet opisać bólu, który pojawił się w momencie cofnięcia się do tyłu i przeczytania wszystkich wypocin, które tu umieściłam. Ciągle zadaję sobie pytanie co się stało z tamtym życiem i dlaczego aktualne wygląda całkowicie inaczej i jest ciągłym pasmem nieszczęść. Śmiało mogę powiedzieć, że przypomina piekło .. Chciałabym żeby jak najszybciej to się skończyło.
Wszystko się zmieniło, nie mogę pogodzić się kilkoma sytuacjami i tak naprawdę nie wiem czy kiedykolwiek to przejdzie. Patrząc w lustro nie poznaję siebie, nie jestem tą samą osobą co kiedyś ..
Zwątpiłam już we wszystko. Teraz pozostało tylko usiąść i czekać na to co nowego przyniesie znowu los ..

2 komentarze:

  1. Ojj, uwierz mi, ze u mnie tez duzo sie zmienilo i to na gorsze, nie wiem kiedy bedzie wszystko normalne... Mam nadzieje, że wszystko się u Ciebie ułozy :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)