czwartek, 25 lutego 2016

Thursday

Dzień tradycyjnie rozpoczęty od ostrej zgagi, ale już się chyba przyzwyczaiłam,
Rozpisałam sobie posiłki z samego rana żeby nie stać później przy lodówce i płakać, bo "nie mogę nic zjeść"
W końcu zamówiłam sobie trochę witamin i odżywek, bo moja dieta jest tak uboga, że muszę ratować się w inny sposób.
Wieczorem idę na fitness i tak minie kolejny dzień.
Jeszcze dwa tygodnie wolnego i zaczynam nowy semestr.
Muszę się nacieszyć tymi cudownymi chwilami wolności i spokoju c:



Wczoraj wpadłam do empiku po kolejną czytankę na czas wolny. Oczywiście kupiłam coś całkowicie innego niż to co początkowo planowałam.
Chciałam zacząć czytać cykl z Harrym Hole, Jo Nesbø, ale oczywiście nie było pierwszej części :c
Kupiłam "Księżniczkę z lodu" Camili Läckberg, polecam jeżeli ktoś lubi skandynawskie kryminały :)

3 komentarze:

  1. uwielbiam czytać książki gdy mam troche czasu... niestety bardzo rzadko to robie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka chyba mi nie podpadła, ale jeżeli masz jakieś inne to chętnie ponieważ uwielbiam książki. A jakie? W szczególności o zyciu, po prostu :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ Zapraszam na mojego, co prawda dopiero zaczęłam. Ale mam zamiar często dodawać posty, a nawet dzisiaj chce dodać wieczorem, ale chciałabym odrobinę zwiększyć oglądalność. Blog o WSZYSTKIM CO CIEKAWE. o wszystkim. Zapraszam uśmiech nie zawiedziecie się, oczywiście było by miło jakby ktoś zechciał zaobserwować. Dziękuje!

    OdpowiedzUsuń

komentarze mile widziane :)