sobota, 27 sierpnia 2016

trochę Szczecina


Tak jak w temacie, wrzucam trochę zdjęć ze Szczecina. Niestety całość wykonana telefonem, bo jak na złość kolejny raz nie miałam przy sobie aparatu..
W ostatnim czasie zaczęłam się przyglądać temu miastu z trochę innej perspektywy. Do tej pory Szczecin kojarzył mi się tylko z hałasem, tłokiem, masą samochodów na drogach i bólem głowy po powrocie do swojego cichego miasteczka.
Teraz jednak zaczęłam zauważać, że oprócz tego całego przepychu są również miejsca przy których warto zatrzymać się chociaż na chwilę.
Zamek Książąt Pomorskich czy Filharmonia im. Mieczysława Karłowicza to dwa punkty w których najbardziej się zakochałam.
To co zdążyłam zobaczyć jest małą cząsteczką. W planach jest jeszcze więcej miejsc, które koniecznie muszę odwiedzić, więc to dopiero początek :))









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze mile widziane :)